قیف مشتری
ازنظر مفهومی قیف فروش با سفر مشتری یکسان است اما اینجا ما با اعداد و ارقام کارداریم. چند نفر بازدیدکننده داشتهاید؟ چند نفر با دادن اطلاعات شخصی مثل شماره موبایل و ایمیل، علاقهمندی خود را اعلام کردهاند؟ بعد از علاقهمندی چند نفر خرید کردهاند؟ چند نفر برای بار دوم خرید کردهاند؟ و درنهایت چند نفر وفادار به شما شدهاند بهطوری که از شما در همه محافل طرفداری میکنند؟ در ایده آل ترین حالت ممکن شما مشتریان وفاداری خواهید داشت که در هر شرایطی شما را همراهی خواهند کرد.
منبع: وبلیغات