تدوین اختصاصی سفر مشتری و قیف فروش در تهران و کرج
نوشته شده توسط : weblighat

سفر مشتری

سفر مشتری از لحظه‌ای آغاز می‌شود که نام برند شما به گوش مخاطبتان می‌خورد تا زمانی که از شما خرید می‌کند. این سفر، ساده و تک مرحله‌ای نیست و باید آن را ترسیم و طراحی کرد. تدوین سفر مشتری برای هر کسب‌وکار متفاوت است. ما در نوشتن سفر مشتری، سعی می‌کنیم درنهایت مخاطب به طرفدار شما تبدیل شود. مشتری که طرفدار شما باشد، در بحرانی‌ترین شرایط کشور هم، شمارا رها نخواهد کرد و دوستانش را به شما معرفی می‌کند.

قیف مشتری

ازنظر مفهومی قیف فروش با سفر مشتری یکسان است اما اینجا ما با اعداد و ارقام کارداریم. چند نفر بازدیدکننده داشته‌اید؟ چند نفر با دادن اطلاعات شخصی مثل شماره موبایل و ایمیل، علاقه‌مندی خود را اعلام کرده‌اند؟ بعد از علاقه‌مندی چند نفر خرید کرده‌اند؟ چند نفر برای بار دوم خرید کرده‌اند؟ و درنهایت چند نفر وفادار به شما شده‌اند به‌طوری که از شما در همه محافل طرفداری می‌کنند؟ در ایده آل ترین حالت ممکن شما مشتریان وفاداری خواهید داشت که در هر شرایطی شما را همراهی خواهند کرد.

منبع: وبلیغات





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , دیجیتال مارکتینگ , سئو , محتوا نویسی ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: